Каталог
Каталог

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

25.03.2023 01:03

Вибрационни демпфери ACE: защита от вибрации влак по влак

Автономното шофиране - това, което все още се усъвършенства за пътния трафик, вече е част от ежедневието при транспортирането на материали от склада до монтажа. Всъщност независимите от производителя специални комплекти за преобразуване на наличните в търговската мрежа електрически влекачи в транспортни системи без шофьор са иновация там, както се предлага от Schiller Automatisierungstechnik GmbH. Конструкторите защитават електрониката, необходима за автономните влекачи, от удари и вибрации с помощта на гумено-метални изолатори от ACE.

Пътнически влак, който е на разположение на 99,986 %, движи се автономно и избира най-бързия маршрут, все още е мечта на бъдещето за транспорта на дълги разстояния. За автономните транспортни средства на Schiller Automatisierungstechnik GmbH това е реалност. Компанията със седалище в Остерхофен, разположен в долнобаварския окръг Дегендорф, наскоро успешно завърши проект с 22 автономни влекача по поръчка на голям баварски производител на автомобили. Автопаркът транспортира над 500 тона материали на работен ден от склада до монтажната линия, като изминава разстояние от над 300 км на ден. По време на теста в продължение на 10 смени бяха изминати автономно повече от 1550 километра при максимална наличност.

Превръщане на наличните в търговската мрежа електрически трактори в системи за автономно управление

Основана през 1985 г. от Евалд Шилер, Schiller Automatisierungstechnik GmbH се е превърнала в компания с повече от 240 служители в Остерхофен, Метен, Графенау и Шънян, Китай. Електротехниката, механиката и информационните технологии за областите на автоматизацията, логистиката, чистите помещения и електрическото планиране са сред основните компетенции. През 2018 г. Schiller положи основите за разработване на решения за автономни влекачи. "Бързо ни стана ясно, че технологиите за безопасност ще бъдат ключов въпрос за нашите транспортни системи без водач, тъй като в случая с влекачите, както и при експлоатацията с ремаркета като цяло, липсата на стабилност на ремаркетата на платното е важен проблем.петер Щойбер, ръководител на отдела за мобилна роботика в Schiller, обяснява едно от предизвикателствата по време на развойната дейност. Също така, за да се спазят строгите предписания на ръководството на машината, инженерът и неговият екип трябваше да изчислят вероятността за грешка на всички компоненти и да осигурят най-висока наличност. Развойната дейност доведе до усъвършенстването на вътрешен GPS, с чиято помощ влаковата композиция винаги разпознава къде се намира. Това означава, че не са необходими структурни промени по транспортния маршрут за ориентиране. Всяка влакова композиция от Schiller може също така лесно да се адаптира към променените ситуации в производствения процес и да се използва и на други места. Най-голямото предимство на решението: наличните в търговската мрежа електрически влекачи могат да бъдат превърнати в системи за автономно управление с помощта на технологията на Schiller.

Задачата: да се гарантира надеждността на електрониката

Въпреки че влекачите все още могат да се управляват от водача, след като са оборудвани с комплектите за преобразуване, автопилотът показва силните си страни ден след ден при ежедневна употреба. Например, когато влекачът е пристигнал в близост до следващата работна станция, смартчасовник на китката на отговорния служител съобщава за състоянието чрез вибрационна аларма. След това служителят може да натовари или разтовари вагоните и да подаде сигнал "всички действия са завършени, изпратете влака". По този начин маршрутът продължава да се изпълнява без забавяне. Елиминира се ненужното време за пътуване на персонала. Колкото и интелигентен да е влакът по маршрута на Шилер, има едно нещо, което той все още не може да прави: да лети. И това е един от последните проблеми в процеса на разработване, с който Петер Щойбер трябва да се справи с екипа си като ръководител на отдела за мобилна роботика. В края на краищата влакчето трябва да се движи по неравни релси или да пресича коридори на сгради по многото си различни маршрути през автомобилния завод. Това са потенциални опасни места, които застрашават надеждността на електрониката. Ето защо беше важно да се предотврати вибрирането на шкафа за управление. За тази цел влаковата композиция трябваше да бъде оборудвана с виброгасители в решаващите точки.


Още новини

В швейцарския научен център Технорама 500 експериментални станции предлагат на посетителите възмо...

Спортните учени също използват хидравлични машинни елементи в своите проекти. Особено когато анализи...

Транспортирането на мРНК ваксината срещу COVID-19 от Biontech/Pfizer е истинско логистично предиз...

Наред със софтуера за оразмеряване, както и с CAD данни и симулации, ACE Stoßdämpfer G...

ACE Stoßdämpfer GmbH вече предлага на инженерите-проектанти не само софтуер за конфигу...

Това, което каскадьорите са за филмовите звезди, структурните амортисьори TUBUS са за скъпите сис...