Paul Vahle GmbH & Co. KG
Paul Vahle GmbH & Co. KG
Системи с изолирани проводници (U15 - U35) на Paul Vahle GmbH & Co. KG
Мобилните приложения трябва да се захранват с енергия във всички области на промишлеността. В зависимост от околната среда и диапазона на мощността, крановите системи и пристанищната техника, транспортните ленти и виенските колела, асансьорите или подвижните врати поставят съвсем различни изисквания към системите.
Леките типове U15, U25 и U35 за вътрешни и външни приложения са особено лесни за поддръжка благодарение на индивидуалния си монтаж. Благодарение на различните материали на проводниците те са и особено гъвкави и могат да се монтират окачено, странично или вертикално. Могат да се реализират и криволинейни трасета.
. В комбинация с VAHLE Multi-Carrier (VMT) или VAHLE Support Profile (VTP) могат да се увеличат разстоянията на окачване, както и областта на приложение на U15 и U25. Могат да се интегрират и различни системи за позициониране. Това означава, че могат да бъдат изпълнени и индивидуалните изисквания на клиента.
Проводниковата шина U35 с проводници от алуминий/неръждаема стомана се използва за електрифициране на кранове RTG, RMG и STS в солена среда (особено в морските пристанища). Тази икономически ефективна алтернатива на медните шини е доказала своята висока износоустойчивост и дълготрайност в тази тежка среда по целия свят.
VAHLE разполага с подходящата шина за всяко приложение. Проектирани в съответствие с DIN VDE 0100, нашите системи с контактна защита могат да се комбинират с всякакъв брой полюси.
Изолираните шини могат да се нагряват, за да се предотврати заледяването. Въпреки това те осигуряват надеждно предаване на електроенергията дори и при екстремни горещини. Това е така, защото системите се предлагат и в термоустойчив вариант. U25 и U35 се предлагат дори като високотемпературни версии и са подходящи за използване в среда с влажен, солен въздух.
Още продукти в сферата на Контактни релси
Системи с изолирани проводници (U10 und FABA 100)
Истинска класика от VAHLE: U10 е разработена още в средата на 80-те години на миналия век като част от напредъка на електрифицираната монорелсова система.
Оттогава ние непрекъснато усъвъ...