Каталог
Каталог

ITT Enidine GmbH

Oбратно към списъка

Маслени спирачки (DA) на ITT Enidine GmbH

Запитване за продукт  


маслени спирачки за различни условия

Маслените спирачки от серията DA на Enidine са идеални за високоенергийни и тежки приложения, които изискват контрол на движението за опън, компресия или и за двете.тези нерегулируеми агрегати с персонализирани отвори за дросели са проектирани за специфични входни условия и предлагат конфигурации с един или няколко отвора за дросели.

Когато в цилиндъра на маслената спирачка се приложи налягане, контролното топче (компресия) се вкарва принудително в гнездото си. Щом главата на буталото се задвижи, маслото се изтласква през отвора(ите) на дросела, разположен(и) в тръбата на амортисьора, и се генерира необходимата демпферна сила. След като маслото премине през дроселовия отвор, част от маслото преминава през разширителния възвратен клапан и запълва края на шоковата тръба откъм страната на пръта. Останалата част от маслото, изместена от буталния прът, компресира балансиращата гъба.


Маслени спирачки за различни условия
Маслените спирачки от серията DA на Enidine са идеални за високоенергийни и тежки приложения, които изискват контрол на движението за опън, компресия или и за двете.тези нерегулируеми агрегати с персонализирани отвори за дроселиране са проектирани за специфични входни условия и предлагат конфигурации с един или няколко отвора за дроселиране.

Когато в цилиндъра на маслената спирачка се приложи налягане, контролното топче (компресия) се притиска в своето гнездо. Щом главата на буталото се задвижи, маслото се изтласква през отвора(ите) на дросела, разположен(и) в тръбата на амортисьора, и се генерира необходимата демпферна сила. След като маслото премине през дроселовия отвор, част от маслото преминава през разширителния възвратен клапан и запълва края на шоковата тръба откъм страната на пръта. Останалата част от маслото, изтласкана от буталния прът, компресира балансиращата гъба.




След като цилиндърът на маслената спирачка е удължен, контролната топка (удължена) се натиска в своето място. Веднага щом главата на буталото се задвижи, маслото се изтласква през дроселовия отвор, разположен в тръбата на амортисьора, и се създава необходимата демпферна сила. Контролното топче (компресирано) се отваря от потока масло, който запълва сляпата страна на тръбата на амортисьора.

Моделите от серията DA на Enidine могат да бъдат специфицирани от потребителя с отвори за дроселиране, за да се създаде нарастваща сила на съпротивление по протежение на хода, като се използват множество отвори за дроселиране в тръбата на амортисьора. Това може да бъде от полза за контролиране на скоростта на капака при затварянето му, тъй като въртящият момент се променя поради теглото на капака при затварянето му.

Запитване за продукт  

Още продукти в сферата на Маслени спирачки

Вискозен регулатор на скоростта

Простият, лек и същевременно здрав дизайн на вискозния регулатор на скоростта (VSG) осигурява надеждна работа в широк спектър от индустриални приложения. VSG използва технология за вискозно срязван...

Хидравлични предпазители на теглича

Хидравличните спирачки за навлизане на ITT Enidine Inc. осигуряват характеристики, функции и предимства за удължаване на експлоатационния живот на системите за въздушни и подови конвейери чрез нама...