Hans Körber GmbH
Hans Körber GmbH
30.05.2023 13:05
В един все по-сложен свят е необходима постоянна промяна, за да не се изгуби връзката.
Сега ние правим тази промяна видима - с нашата нова корпоративна комуникация. Цялостният облик на KÖRBER е фундаментално модернизиран и пригоден за бъдещето от февруари 2023 г.
С преработеното име на марката, новото оптимизирано лого, както и с новия шрифт, дизайнът на марката ще бъде оптимизиран и за цифровите медии в частност.Светът сепроменя Нашият свят става все по-сложен. Социалните, политическите и икономическите промени са неразделна част от живота ни. Почти всеки ден ни се налага да се адаптираме към нови неща.
И ако не сме в крак с времето, бързо губим връзка с него... ...
и се променяме заедно с него. KÖRBER също е в постоянно състояние на промяна. Продуктите и услугите се доразвиват, а новото ръководство на компанията определя бъдещето. Този вид постоянна промяна е от съществено значение и ние активно се занимаваме с нея, за да оформим успешно бъдеще.
Сега правим тази промяна видима - с нова корпоративна комуникация.Нов външен вид Първото нещо, което със сигурност ще забележите, е нашето ново лого и промененото име на марката. Последното е адаптирано и вече съдържа и името на продуктовата категория: Фитинги. С това искаме да заострим нашия профил и да подчертаем широтата на продуктовото ни портфолио. Думата "марка" е изписана с шрифта "Barlow". Той произлиза от стандартния шрифт на DIN и изразява нашата претенция за надеждност, прецизност и качество - по типографски начин. Нашият знак беше доразвит по еволюционен път: Разстоянията и интервалите са оптимизирани, а дъгообразното изписване е коригирано, така че сега той е технически по-прецизен. Отсега нататък слоганът с претенцията на марката е изписан с шрифт. Това изразява нашата индивидуалност и нашия опит в изработката.
В нашата семейна компания действат отдадени на работата си хора, които отговарят за производството, осигуряването на качеството или процесите ...
доказано качество. Но модернизацията не се ограничава само до идентичността на нашата марка. Много неща са се променили през повече от 65-годишната история на компанията. Високите стандарти, които поставяме за качеството на нашата работа, продължават да растат.
Ние се придържаме към тази доказана концепция, за да станем още малко по-добри. "Ценностите могат да се запазят само чрез промяна" - Рихард Льовентал (1908-91), немско-английски публицист и политолог
09.07.2024 01:05
Ние сме KÖRBER.Ние смезапалени по закръглеността.
...