Каталог
Каталог

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

30.11.2021 01:11

Правилно обезопасяване на пътническите гуми

Dolezych гарантира безопасността на автомобилните транспортьори

Дортмунд. Проблемът с правилното укрепване на товара е толкова стар, колкото и транспортната индустрия. Експертизата и гъвкавостта са от съществено значение, тъй като специфичните задачи изискват и специфично оборудване и методи за обезопасяване. Компанията Dolezych в Дортмунд разработи изцяло ново поколение ленти за закрепване и TensionController за превоз на автомобили и камиони.

Независимо дали става въпрос за ценен класически автомобил, нов автомобил или камион с тегло няколко тона¬- когато камионите и автомобилите се движат, правилното укрепване е подчинено на физични закони; има много влияещи фактори, които трябва да се вземат предвид:
Превозът трябва да се извършва безопасно в съответствие с правилата за движение по пътищата (StvO); преди всичко комбинацията не трябва да представлява опасност за участниците в движението.
Получените сили на закрепване трябва да се разпределят равномерно в точките на закрепване или в подовите плочи, дори ако понякога между подовите плочи и автомобила има малко пространство за правилно опъване на лентите за закрепване. Куките за закрепване не трябва да повреждат панела на пода. Боята, алуминиевите джанти и други подобни също не обичат стоманените куки и реагират силно алергично на правилно, но грубо закрепване с увреждане на боята и драскотини.
Като цяло автомобилният транспорт е изключително трудна дейност

Правилно обезопасяване - но как?

Dolezych разработи своите високоефективни ремъци за закрепване с TensionController за 35-милиметрови и 50-милиметрови ленти специално за транспорт на леки и товарни автомобили. Новоразработените ремъци имат отлични износоустойчиви свойства и само ниско удължение от по-малко от 4 % (PES), по-малко от 2,5 % (PES/UHMW-PE) и по-малко от 1,5 % (UHMW-PE висококачествено влакно Dyneema®). Продуктите гарантират оптимално предаване и разпределение на приложената сила на предварително напрягане. Точките на закрепване са равномерно натоварени, така че при правилна употреба е изключено повреждането на подовата плоча, например. До голяма степен се елиминира проблемното опъване, тъй като силата на напрягане се запазва по време на целия транспорт. Освен това иновативната продуктова фамилия отговаря на най-новите спецификации за изпитване на експертната група TÜV Süd (в чието разработване Dolezych изигра ключова роля през 2018 г.).

TensionController на Dolezych представлява специален маркуч, който се поставя върху гумата, така че закрепващият ремък да не влиза в контакт с гумата (съгласно насоките на VDI 2700 B. 8.1/8.2 ремъкът не трябва да има пряк контакт с гумата в нито една точка). Новият TensionController има специално разработен инхибитор на приплъзването от външната страна, така че да прилепва към гумата. В същото време той се отличава с най-добрите свойства на плъзгане от вътрешната страна, така че лентата за закрепване да може да се плъзга много добре и приложените сили на обтягане да се разпределят равномерно. Друго предимство е, че ремъкът може да се наниже бързо и лесно. Изключително компактният дизайн на свързаната с него редукторна тресчотка (със сила на обтягане 500 daN) също обещава удобно боравене дори и там, където пространството е ограничено.

Контролерът за обтягане е уникален поради изключителната си ефективност eta от ≥ 0,5. Ефективността измерва доколко без загуби TensionController разпределя силата на обтягане, приложена чрез тресчотката, върху гумата. Това означава, че поне 50 % от първоначално приложената сила за предварително напрягане пристига от "другата страна" на гумата - при алтернативните продукти тази стойност понякога е значително по-ниска

Вашето предимство: постигнете целта си по-бързо с TensionController

  • Бързи проверки благодарение на стандартното съответствие с VDI 2700, лист 8.1/8.2 и DIN EN 12195-2
  • Не е необходимо повторно опъване по време на шофиране - благодарение на най-добрите плъзгащи свойства вътре. Без "ефект на залепване и приплъзване" на вътрешната лента по време на опъване. Благодарение на TensionController силата на предварително опъване се транспортира със значително по-малки загуби от преди, ефективността η (eta) е по-голяма.
  • Спазват се указанията за натоварване. Новите ленти за закрепване с TensionController са съобразени с актуалните указания за натоварване на производителите на оригинално оборудване, например в Daimler.
  • Хубаво е да имате: GS сертификат и допълнителен продуктов сертификат според TÜV SÜD (стандарт ZSRAS2019/01 Reifenradsicherung)
Иновативни по традиция

Dolezych, семейна компания със седалище в Дортмунд, Германия, традиционно и страстно се занимава с правилното укрепване на товара. Чрез участието си в експертни комисии и комитети по стандартизация производителят участва значително в разработването на стандарти. Инженерите на Dolezych вече са разработили много продукти, които са създали прецедент и често са били възприемани и копирани от индустрията.

За транспортиране на автомобилни транспортьори Dolezych вече разработи през 2018 г. тестова установка съвместно със специализираната група за обезопасяване на товари на TÜV SÜD, за да демонстрира (неизвестните досега) реални сили на обезопасяване, генерирани върху отделната гума и във всички компоненти на закрепващите ленти при чисто статично изпитване. Оттогава насам тези тестове се превърнаха в новия критерий за сертифициране от TÜV SÜD.
Инженерите на Dolezych използваха новите открития, за да разработят новото поколение закрепващи ремъци за обезопасяване на товари на леки и товарни автомобили. Те бяха тествани, включително всички компоненти като въртящи се куки, TensionController и тресчотки за опъване, в съответствие с новите спецификации за изпитване.
В "модулна система" различните тресчотки и ремъци могат да се комбинират помежду си и по този начин да се адаптират оптимално към специфичните условия на транспортното средство и превозните средства, които ще се транспортират.

Още новини

Обикновено лентите за закрепване се използват за завързване и обезопасяване на товари. Но понякога и нетрадиционните начини водят до постигане на целта
Използва се като прашка за глава

05.07.2023 01:05

#Spotted



Осем метра вериги, просто прехвърлени свободно през лявото рамо, в същото време шест...

Удо Долежих е преизбран за председател