Каталог
Каталог

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

31.05.2023 01:05

Иновативни е-скутери с персонализирано амортизиране от ACE: scuddy Premium V2

Инженерите Тим Ашберг и Йорн Якоби и техният екип продължават успешната история на електрическите скутери scuddy. Благодарение на многото допълнителни разработки пускането на пазара на второто поколение на скутерите тип scuddy Premium върви успешно. Това се дължи най-вече на повишената гъвкавост, ефективност при шофиране и ергономичност на иновативното превозно средство с двуколесен преден мост. Новостта е станала още по-персонализируема, също и по отношение на амортизацията. Дизайнерите отново са реализирали това с помощта на компоненти от ACE.

Когато през 2012 г. изобретателите на Scuddy представиха първия си триколесен електроскутер, той вече беше проектиран като висококачествено превозно средство с одобрение за движение по пътищата, бързо реализирано и постигнало успех за кратко време. Със scuddy Premium V2 компанията от Кил пуска на пазара наследник, който поставя нови стандарти по отношение на производителността, комфорта и вариативността. В основата на тези постижения е тенденцията все повече хора да откриват за себе си предимствата на електронния скутер, не само в градските райони. Уникалното предимство на scuddy е съчетаването на динамичните характеристики на мотопед със сгъваем механизъм, който позволява електронният скутер да бъде сгънат до размера на кутия за напитки във всички версии. Благодарение на компактните си размери при сгъване scuddy може да се вземе безплатно като багаж например в автобусите на Deutsche Bahn. Освен това не е необходимо да търсите място за паркиране в градските центрове. На практика сгъваемата конструкция открива още възможности за използване. "Междувременно често можете да видите scuddy в къмпингите. Това се дължи и на нарасналата популярност на кемперите най-късно след пандемията от ковидоза и на многото пътуващи best agers. Докато младите са ентусиазирани от забавлението при шофиране, по-възрастните оценяват гъвкавата форма на придвижване и произтичащото от това повишаване на комфорта на почивката", обяснява Йорн Якоби, технически директор на scuddy. Той посочва, че автомобилът вече се предлага в пет различни версии за индивидуалните изисквания на различните групи потребители, като всяка от тях тежи максимум 29 кг в зависимост от оборудването. Без значение дали става въпрос за спортно каране в изправено положение или за комфортно каране в седнало положение, scuddy се адаптира към нуждите на водача, казва Йорн Якоби.




изграден на базата на решения за амортизация ACE от самото начало Във всички версии електронният скутер, който може да се сгъва до размери 62 x 53 x 42 cm, има батерия, която може да се зарежда в стандартни контакти. В зависимост от конфигурацията и стила на шофиране тя осигурява пробег до 70 км. Максималната скорост варира между 15 км/ч и 45 км/ч. За модела с 15 км/ч, който е подходящ и като инвалидна количка за болни със специално одобрение, в Германия няма задължение за каска и може да се кара навсякъде без шофьорска книжка от 15-годишна възраст. Версиите с 20 км/ч и 25 км/ч попадат в категорията на мотопедите, въпреки че първата от тях може да се кара без каска. И двата модела могат да се управляват от 15-годишна възраст с удостоверение за изпит за мотопед, освен ако не сте родени преди 01.04.1965 г., в който случай можете да карате без удостоверение за изпит. За останалите модели, които развиват 35 км/ч и 45 км/ч, водачите трябва да притежават свидетелство за управление на АМ.

То може да бъде взето от 16-годишна възраст и е част от всяко общо свидетелство за управление на МПС, като например свидетелството за управление на МПС от категория В. Всички модели са доказали способност за изкачване от 30 % при тестове с 80-килограмов водач. Максималният товар от 125 kg е разрешен за превоз без емисии. Характерните две колела на предния мост Scuddy създават усещане за завиване, подобно на това при карвинг ски, и осигуряват удоволствие от шофирането. За да гарантират, че това е вярно и при скорост до 45 км/ч и при възможно най-много пътни настилки, основателите на компанията още от самото начало залагат на решения за амортизация от ACE Stoßdämpfer GmbH. "От 2012 г. насам инженерният екип на ACE винаги ни е откликвал и също така е внасял идеи за амортизация в разработките на scuddy, за да усъвършенстваме нашите решения. Това, че ACE може да предостави и демпфери, които не изискват кинематика на отклонението и по този начин се справят с минимално пространство, е истинско предимство", съобщава дизайнерът Себастиан Веттер за сътрудничеството. Така в началото на партньорството конструктивните демпфери бяха допълнени с изрязани по размер демпферни плочи SLAB от ACE. Благодарение на добрия опит с качеството, избора и гъвкавостта, сътрудничеството премина в следващия кръг със scuddy Premium V2. Сред неговите нововъведения е по-интуитивното сгъване на автомобила. В същото време механизмът за сгъване без плъзгане гарантира, че потребителите разполагат с още повече превозни средства.




Комфортът се повишава и чрез по-индивидуален избор на амортисьори.Различни амортисьори за различните теглови класове "Това е малко като при карането на ски. Там обвързването се регулира по различен начин в зависимост от теглото на ездача. И е ясно, че теглото на тялото изисква различно амортизиране и при каране по неравности като дупки, корени или капаци на шахти", казва Йорн Якоби, давайки представа за необходимостта от индивидуално амортизиране. В спецификациите на ACE се посочва, че са необходими три различни системи за амортизация. Едната е за тегловия клас до 80 kg, другата е за тегловия клас между 80 kg и 110 kg, а третата е за клиенти с тегло над 110 kg. Заедно партньорите използваха софтуера за проектиране на ACE, за да определят, че различни структурни амортисьори са най-подходящи за трите класа. Избраните основни типове са TR64-41H-OS, TR68-37H-OS и TR79-42H-OS. Както и в миналото, ACE предостави безплатни мостри за фазите на изпитване и успя да ги достави незабавно благодарение на високата наличност от склада в Лангенфелд. По време на и след тестовете конструкторите интегрираха компонентите, наречени TUBUS, върху люлеещото се рамо във всеки един случай за възможно най-голям комфорт на возене. За разлика от предшественика, това не беше направено като тандемна конструкция. Докато по-малкият от избраните структурни амортисьори, всички изработени от кополиестерен еластомер, има стойност 25 Нм/ ход, средният е с 66,5 Нм/ ход, а най-големият - 81,5 Нм/ ход. С експлоатационен живот от над един милион хода, TUBUS може да се използва и от истински шофьори с чести пътувания, при което елементите, които не се нуждаят от поддръжка, не изискват допълнителен краен ограничител. Фактът, че те вършат надеждно работата си в температурни диапазони от -40 °C до 90 °C, прави електронните ролки повече от подходящи за бъдещето. За проектантите е било също толкова важно монтажът да бъде лесен за изпълнение. Радиалното натоварване на серията TR-H осигурява особено меко забавяне.

Буквата "Н" означава по-твърда смес от материали, която води до желаното високо поглъщане на енергията в сравнение с други модели TUBUS с радиално демпфиране. Първите тестови ездачи бяха цитирани с възклицания като "рад от преживяването при каране" и смятат, че по-нататъшното развитие на успешния модел scuddy си е струвало. Тим Ашберг, основател на компанията, отговарящ за маркетинга и връзките с обществеността, също посочва, че усещането от scuddy се е подобрило и че екипът е успял да разработи силова електроника, която може да се използва извън scuddy, и да я доведе до пазарна зрялост. Фактът, че това се предлага като OEM продукт за производителите на електронни скутери, е доказателство за високото качество, както и за гъвкавостта и суверенитета на екипа на Кил.

Концепцията на тяхното сгъваемо превозно средство е толкова уникална, че сложната технология за задвижване може да бъде предложена и на други участници на пазара. Запитан за технологията за амортизация, Тим Ашеберг казва, че са много доволни от ACE по отношение на качеството и разнообразието от предлагани продукти.

Не на последно място това е така, защото сега индивидуалните желания могат да бъдат изпълнени по-целенасочено, а комфортът на шофиране се оценява много високо от клиентите.

Още новини

В швейцарския научен център Технорама 500 експериментални станции предлагат на посетителите възмо...

Спортните учени също използват хидравлични машинни елементи в своите проекти. Особено когато анализи...

Транспортирането на мРНК ваксината срещу COVID-19 от Biontech/Pfizer е истинско логистично предиз...

Наред със софтуера за оразмеряване, както и с CAD данни и симулации, ACE Stoßdämpfer G...

ACE Stoßdämpfer GmbH вече предлага на инженерите-проектанти не само софтуер за конфигу...

Това, което каскадьорите са за филмовите звезди, структурните амортисьори TUBUS са за скъпите сис...